1dforever

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Alicia - 11 april 2012 20:54

Harry


När jag vaknade stod det en massa läkare i mitt rum.

-Harry? How are you feeling? sa en med vit rock och svart hår. Jag harklade mig.

-My head is hurting. And my.. sa jag och tittade ner på min arm. Den hade gips på sig! -Did I broke my arm?

Läkaren nickade.

-Like you just saw, you have a broken arm. It´s broken in five places! sa han och visade vart på armen jag hade brutit den. -You also have a fracture in your scull. We can´t do anything about that, and it´s not a problem. Your body will repear that damage by it´s own.  You have some bruses buth that will go away in a couple of days. I saw your friends out there, do you want to see them?

-Ye.. jag behövde harkla mid igen. -Yes, please. sa jag och alla läkarna förutom en gick. Det var en tjej.

-Hi, I´m sorry but is there any chance, when you feel bether, that I can get your autograph? frågade hon snällt och jag såg att hon var ordentligt nervös.

-Of course! sa jag och log mot henne. -But can you come back when I´m beeing released? I´m sure I´ll feel bether then. And then you can meet the boys as well. sa jag och då hon sken upp.

-Thankyou Harry! sa hon och gick iväg igen.

Efter några minuter kom Elise, Liam, Louis, Niall och Zayn in. Den första som kastade sig runt halsen på mig var Elise.

-Auoch! mummlade jag och hon släppte mig.

-I´m sorry! Is it your head? sa hon och jag nickade.

-I have a fracture on my scull! And I broke my arm on five places! sa jag stolt och visade upp mitt gips. Elise bara suckade och log mot mig. -What?

-That´s nothing you should be proud of! sa Zayn. -And you didn´t do it... We did. sa han och kollade på Niall och Liam.

-Yeah, but it wasn´t your fault! sa jag. Och det var det ju verkligen inte! De ville ju inte att jag skulle hamna här på sjukhuset!

-We´re really sorry anyway.. sa Niall och Liam och Liam tittade skamset ner.

Jag tecknade till dem att jag ville ha en kram och de kastade sig över mig. Efter ett tag kom Louis och Elise oxå.


Elise


Killarna kastade sig verkligen över Harry. Det såg så kul ut att jag och Louis oxå behövde göra det.

-Guys.. I can´t breathe! sa han efter ett tag och alla släppte honom direkt. Jag la mig ner bredvid honom och gav honom en lång kram. Louis satte sig på en stol i hörnet med en besviken min.

-Jelous mutch? frågade jag honom med en busig blick. Han spelade ledsen och nickade. -Naaw! sa jag och släppte Harry. Jag gick fram till honom och satte mig i hans knä. Jag gav honom en lång kyss och hörde att killarna stönade till.

-Oh, get a room! sa Zayn. -I´ve told you before! och när han sa det började jag skratta. Av det så började Niall skratta. Niall skrattade verkligen åt allt! Det var så härligt. :)

-So how did it go Louis? frågade Harry efter ett tag. Vad menade han? Middagen?

-It went great! According to Elise here.. sa han och pekade på mig. -..they loved me! And I loved them, they were really nice! sa han och la sina armar runt mig. Jag kysste honom på huvudet. Då kom en sjukskötersa in i rummet.

-Hi Harry, I´m just gonna take your blood for some samples. sa hon och log mot Harry.

-Ok! But do you have any idea when I can get out of here? frågade han med sin flörtiga blick. Jag skrattade lte åt honom. 

-Ehm.. sa sköterskan och tittade in i Harrys ögon. Även fast hon troligen var mycket äldre än honom kunde han verkligen få vad han ville. -I can see what I can do! sa hon glatt och gick iväg med Harrys blod.

Jag log mot honom.

-What? sa han med ett leende.

-You can really get anything if you want! sa jag och gav honom en till kram.


Harry


-You can really get anything if you want! sa Elise och kramade mig. Jag kramade tillbaka. Hon hade verkligen fina ögon, och fint hår! Nej.. Varför tänkte jag på Elise såhär! Hon är ihop med Louis! Men jag kunde inte sluta.. Hade jag börjat Elise?



____________________________________________________________________________________________________


Ok, som jag sa förut så hade jag ingen insperation och inga ideér! Så detta blev ett kort och tråkig kapitel..

Men kommentera nu va?

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards