1dforever

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Alicia - 8 april 2012 09:32

- aren't you guys tired? frågade Elise. Var jag trött? Alla skakade på huvudet. Sen sov vi, även fast vi inte var trötta, till klockan 8 på morgonen. Eller, jag sov faktiskt inte. Jag ville inte att det skulle hända något medan jag sov.. Jag bra låg och tittade på henne. Hon var den rätte för mig, helt klart! När alla andra vaknade låtsades jag sova, jag ville ändå inte verka som ett freak. De "väckte" mig och Liam och Niall gick ner till cafeterian för att köpa frukost. Som jag sa tidigare, min lille Nialler tänkte alltid på mat. :) Men Elise fick inte äta, så jag åt inte heller.

-Naw, that's so sweet Louis! sa hon med ett leende. Det leendet förvandlades till ett skeptiskt uttryck. -So you're starving for me? Eat something boy! sa hon och alla skrattade.

-sorry.. mummlade jag och nu skrattade hon oxå. Hon kysste mig och jag kysste tillbaka. Det blev till en passionerad kyss och alla killar började klaga.

-oh, get a room! sa Zayn och jag började skratta. Precis då kom doktorn in, han blev lite paff av allt mitt skrattande. Jag tror inte Zayn trodde att jag skulle skratta så mycket så han bara tittade på mig. Niall skrattade oxå, men han skrattade ju åt allt.

-so Elise, When do you want to go home? frågade doktorn.

-As soon as possible please! sa hon med ett leende på läpparna. hon var så söt!

-okay, the nurse will come and take some samples but then you can go! sa han och gick igen. När sköterskan hade tagit lite mer blod så fick vi Elise saker och gick. Jag ville bära henne men hon insisterade på att gå själv. Niall, Liam och Harry visade vägen till bilen och jag satte mig bakom ratten. Elise satte sig bredvid mig.


Elise


Under hela bilresan sneglade Louis oerhört på mig. Det var ganska gulligt, men jag bestämde mig för att inte säga något. När vi kom hem gick alla in i sina egna lägenheter. Jag följde med Louis. Det var då jag kom på att mina föräldrar inte viste om olyckan.

-Have you called my parents? frrågade jag honom.

-No, I didn´t think of that. Do you want me to? frågade han snällt. Jag log men skakade på huvudet.

-I can do it. sa jag och gick iväg mot hans sovrum. Signalerna gick fram.

Efter samtalet hade jag gråtit lite. Den enda anledningen till det var att mamma hade blivit så ledsen för att hon inte hade vart där så att hon börjat gråta. Jag hade inte kunnat stoppat mig själv så jag hade snyftat lite oxå. Då hade Louis kommit in till mig och kramats. Jag älskade verkligen honom.

-My parents wants me to have dinner with them tonight. I want you to come. sa jag och han kollade på mig.

-I would love to! sa han. Han kysste mig passionerat. Jag satte mina händer bakom hans huvud och han satte sina på min rygg. Han lade mig ner på rygg och jag sa ett "aouch" i hans mun. Det gjorde fortfarande lite ont vid mina stygn. Han började skratta och lade sig ner bredvid mig.

-Do you wanna play pool(biljard)? frågade han och jag nickade. Vi gick upp till grupplägenheten. Jag hade inte sett bilardspelet förr så jag följde mest efter Louis. Han gav mig en kö och satte bollarna på bordet.

-Do you want to go first? frågade han.

-Nope, actually I have never played pool before! sa jag och han tappade hakan.

-WHAAAAT?? sa han och jag fnissade och skakade på huvudet.

-Well, then I´ll just have to show you.. sa han med ett flörtigt leende. Han kom fram till mig och visade mig hur jag skulle hålla kön. Sen ställde han sig bakom mig med armarna runt om mig och hjälpte mig skjuta iväg den vita bollen.  Han kysste mig i nacken och det kittlades så mycket att jag började skratta.

-Where´s the bathroom? frågade jag honom. Innan han hann svara gick jag iväg och öppnade en dörr. Det blev en chock.


_____________________________________________________________________________________________


Hann inte skriva igår men nu gjorde jag det. Jag tror iof inte att någon kommenterade :( Snälla gör det mer?

Imorgon kan jag inte skriva förns kvällen, vi ska göra nått.


LOVE U

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards