1dforever

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Alicia - 4 april 2012 22:03

Hej alla :) Nu kör jag ett länkbyte med en söt tjej som oxå skriver noveller! Hon är jättebra och har följt henne ganska länge. Så kolla in ---------------> http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se/

Av Alicia - 4 april 2012 21:27

Niall


5 minuter efter Harry hade ringt kom de upp, hand i hand. Jag började flina mot dem.

-What Niall? frågade Louis.

-Nothing.. Nothing at all! sa jag. De fattade fortfarande inte, men killarna förstod precis vad jag menade.

-So what did you want? frågade Elise.

-Ehm, we wanted to have a sleep over again! sa jag.

-Good idea guys! sa hon och gick iväg för att ringa sina föräldrar.

-So.. What happened? frågade Liam. Louis log. Han väntade lite med att svara, han ville bara dra ut på stämningen.

-We kissed.

-Finally! sa Harry och vi skrattade.


Elise



-Good idea guys! sa jag och gick iväg för att ringa mina föräldrar. Signalerna gick fram.

-Hallå?

-Hej mamma! sa jag.

-Hej gumman, har du kul?

-Haha, jaadå! Jag sover över här, är det ok?

-Jamen självklart!

-Mamma, jag måste beräta en sak.

-Ok..

-Louis kysste mig. sa jag och det blev tyst några sekunder.

-Är han din pojkvän nu?

-Eeh, jag tror det. Vet du vilket Louis jag menar?

-Han som du var på dejt med?

-Ja, men också Louis Tomlinson.. Från One Direction?

-Skojar du med mig? Jamen guuuuuuuuud vad roligt gumman! sa hon och jag skrattade. Vi sa hejdå och jag gick ut till killarna igen. De satt och flinade mot Louis, mest Niall. Vad hade han nu sagt?

-Why are you doing that creepy face? frågade jag Niall.

-No reason... sa han och började flina mot mig.. Louis hade tydligen berättat om att vi hade kyssts.

-Did he tell you we kissed? sa jag och Louis skrattade.

-Yes maam. sa Harry och log. Jag log tillbaka.

-Can we see one now? frågade Liam. Jag och Louis kollade på varandra och log. Vi lutade oss mot varandra och möttes i en kyss. Killarna "Aaaaw":ade på ett tjejigt sätt och jag avslutade kyssen för att inte börja asgarva i Louis mun. Så jag asgarvade vanligt. :}

Vi tog fram alla madrasser och satte allt framför tv:n som vi brukade när vi hade sleep-overs. Vi hade skulle ha ett film maraton! Alla fick välja varsin film och jag fick börja. Jag tog Twilight - New Moon. Ingen av killarna gillade den men jag tvingade dom. Jag började gråta när Edward lämnar Bella, som jag alltid gör. Louis tröstade mig med en blick som sa "I would nver do that". Då kramade jag honom och stannade där i hans trygga famn i säkert en halvtimme.

-Why are we watching this movie if you´re not Elise? frågade Harry.

-I am watching! sa jag och alla skrattade, jag också. Då vände jag mig mot tv:n igen. När den filmen var slut kollade vi på Die Hard 4.0 Det var Zayns idé. Senare erkände han att han egentligen inte gillade den filmen. Då kastade jag en kudde på honom :)

-I want to some snacks! sa jag. Niall och jag gick ut i köket. Vi kollade i varje skåp och i varje låda(det var ganska många eftersom köket var GIGANTISKT)men vi hittade inga snacks. Vi gick tillbaka till resten av killarna.

-You ate it all! sa jag och pekade på Louis. - I guess that´s why you´re so fat.. sa jag med ett busigt leende på mina läppar. Han hoppade upp från madrassen och började jaga mig. Jag skrek och killarna bara kollade på! Till sist fångade Louis mig och bar upp mig på sin axel. Då sprang de andra killarna fram till oss och hjälpte Louis bära mig.

-REVENGE!!!!!! skrek han nu och sprang in till den stora sängen som fanns i grupprummet. Han kastade ner mig i sängen och kittlade mig. Jag skrattade så jag trodde att jag skulle dö! Jag försökte ta mig undan men det gick inte. Till slut rullade jag undan honom och ner på golvet. Då blev det svart...




_____________



OOOOH...

Glöm inte att kommentera nu! Annars är det ju inte roligt att skriva :)

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards