1dforever

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

You are the one - kap 30 -

Av Alicia - 28 maj 2012 22:00

Jag vände mig om och fick en lätt chock. Louis. Det såg ut som att han också hade fått en smärre chock för han bara stod och stirrade på mig. Jag ställde mig upp men höll fortfarande kvar i stolen, jag var lite rädd att jag skulle svimma eller liknande. Han började gå mot mig och bestämde mig för att släppa tolen och göra samma sak. När det var några meter kvar från honom gick jag snabbare och kramade honom. Hårt. Jag kände mig som världens lyckligaste människa.


Louis


Vi möttes i världens största kram. Vi stod så i säkert två minuter, jag ville aldrig släppa. Jag tryckte henne ifrån mig och tog hennes huvud i mina händer, och kysste henne. Gud vad jag hade saknat henne. Hennes mjuka läppar trycktes mot mina och jag släppte motvilligt för att vi skulle kunna andas. Vi sa ingenting. Vi stod och tittade in i varandras ögon.

-I´ve missed you. sa jag till sist. Hon log.

-I´ve missed you to.

Sen backade jag lite och såg på henne. Då såg jag att den lilla tjejen som jag hade tagit kort med förut stod och tittade in genom fönstret, hon hade världens största leende på läpparna. Jag log tillbaka. Elise vände sig om och såg flickan. Hon började att le.

-Do you know her? frågade hon och gick närmre mig. Jag la mina armar runt hennes midja och drog henne närmare. Sen rykte jag på axlarna.

-Kind of.

Sen kysste jag henne.


Lea


Jag var verkligen glad att Elise och Louis var ihop igen. För det var de väll? Jag hoppades det.

Men jag ville inte bli helt forever alone! Kanske jag kunde bli ihop med någon? Men vem? Jag var ju ett väldigt stort fan av One Direction, men ingen av dem skulle någonsin vilja ha mig som flickvän ju. Jag fick nöja mig med de helt okej killarnai den normala världen.. Japp, så fick det bli.


Jag harklade mig lite för att Elise skulle komma ihåg att jag var här. Hon släppte Louis och vände sig om för att titta på mig.

-I´m sorry! You´ve already met, right? frågade hon och såg på mig och Louis. Vi båda nickade. Han log mot mig och jag gav honom ett svagt leende tillbaka.

.Do you want to talk? I can take the pizza and wait for you if you want. sa jag och gick och betalade för pizzorna. När jag kom tillbaka till dem kom Elise fram till mig.

-Are you sure it´s okay? frågade hon med låg ton. Jag nickade.

-Yeah, I´m sure you have a lot to talk about.

Hon log och kramade om mig.

-Bye Louis! sa jag.

-Bye! ropade han tillbaka.


Elise


När Lea hade gått viste jag inte vad jag skulle göra. Jag vände mig om och där stod Louis. Han viste nog inte heler vad han skulle göra men vi satte oss ner vid ett bord. Han tog min hand.

-I´ve really missed you, you know..

-I´ve really missed you too.







____________________________________________


Förlåt för världens sämsta kapitel! Jag får ingen som helst insperation! :( Ni får gärna kommentera vad ni tycker ska hända för jag behöver hjälp!!


Vill oxå säga att jag vet inte hur bra uppdateringen kommer bli fram tills på fredag, den här veckan har jag typ 5 prov(?!), antar att det är nu alla lärarna sätter betygen och sånt..

Men kommentera på som vanligt så blir det så bra uppdatering som jag kan! <3

 
 
lea

lea

29 maj 2012 22:32

OMG I love you!!! Din novell är såå sjuukt bra och jag vill bara ha mer och mer mer meeera baby!!!

Jag tycker att Jag lea, eller i novellen ska bli tillsammans med någon av killarna, Kanske Niall ;) Sen att louis och Elise blir tillsammans igen, ch att hennes föräldar verkligen inser att dom inte kan stoppa deras förhållande!!

Du har fått ett eget inlägg i see you smile novell bloggen, som jag lovade!! :D Pusssar!!

http://seeyousmile.blogg.se

 
Ingen bild

JoJo

30 maj 2012 08:52

ASgrymt!<<3 Kan inte Lea typ bli ihop med Harry? Yngst o äldst, haha! O sen kan du ju skriva vad som egentligen hände med Elise o vem som gjorde inbrottet... Vem elr vilka var egentligen den "Joggande Liam"?
Kom ihåg: Du äger!<3;):*

 
Ingen bild

sanna

2 juni 2012 13:34

Jsg gillar verkligen den här novell bloggen fortsätt att skriva du är så duktig!:)

Alicia

2 juni 2012 20:24

Tack!

 
Ingen bild

Sara

3 juni 2012 11:41

sjukt grym novell, man vill bara ha mer och mer! hmm du hade kanske kunnat dra in hennes ex i bilden, jocke? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 23 september 2013 13:50

MaryAlla killarna och Danielle satt i mitt rum och pratade. Mina föräldrar hade åkt hem efter ett tårfyllt hejdå. Jag förstod inte varför de se så ledsna och upprörda! Jag mådde bra. Allt som hade hänt var att jag svimmade. Eller hur?Min mobil, som t...

Av Alicia - 2 september 2013 21:53

  Kolla vad jag hittade :D   Någon som har lust att göra en ny header? Är sjukt trött på den nuvarande och det vore great om någon kunde göra en snygg i photoshop eller så, jag kan nämigen inte :/   Kram Alicia ...

Av Alicia - 2 september 2013 18:16

Niall Dörren öppnades och jag kollade vem som hade kommit in. Det var Marys doktor. Hon hade en annan läkare med sig, en äldre kvinna med grått hår och snälla ögon. Hon log mot oss. Jag höll Marys hand hårt. -Mary, this is doctor Smith. She wil...

Av Alicia - 22 augusti 2013 22:07

Mary Jag öppnade ögon långsamt. Ljuset log emot mig och jag fick blinka flera gånger för att kunna hålla ögonen öppna. Jag kollade runt i det lilla rum jag låg i. Till höger om mig stod en maskin som pep regelbundet, till vänster om mig fanns et...

Av Alicia - 1 augusti 2013 23:56


      DanielleJag gick in i klubben och skakade av paraplyet. Det öste ner utomhus. Jag såg Mary sitta på en stol vid baren. Jag gick fram till henne.-Hello lovely. sa jag och la en hand på hennes rygg. Hon vände sig om och log. Jag kramade he...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards