1dforever

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Alicia - 20 maj 2012 20:15

Harry


Lite avundsjuk blev jag nu. Jag menar, jag var ändå ganska kär i Elise. Jag hoppades bara på att det skulle gå över snart! Ingen ville ha ett triangeldrama mellan två bästa vänner och en av deras tjej.

-We made up! sa jag och log mot Elise. Jag fick ett minst lika stort leende tillbaka.

-Good! svarade hon och vände sig mot Louis som nu också log. -I´m glad.


Louis


Jag la mig ner bredvid henne i sängen, hon lutade sitt huvud mot min axel.Vi lekte med varandras fingrar.  Efter ett tag hörde jag enn snarkning, jag tittade bort mot Harry och såg att han hade somnat. Jag skrattade tyst för mig själv och Elise kollade in i mina ögon.

-What are you laughing at? Hon hade alltså inte sett Harry.. Jag nickade bort mot honom och hon vände blicken.

-Naaw! He´s so sweet!

Jag kände att jag blev lite avundjuk när hon sa det. Jag vet att hon inte var kär i honom, men han var ju kär i henne. Eller, för 24 timmar sen var han i alla fall det.. Så han borde väll fortfarande vara det. Jag slutade skratta och le. Jag tror att hon märkte det och kollade upp på mig.

-I didn´t mean it like that Louis! I love you! sa hon och jag tittade in henne i ögonen. Jag nickade.

-I know, I´m sorry.

-It´s okay. sa hon med ett leende och kysste mig.

-I love you too.


Elise


Jag blev lite rädd att han skulle bli sur när han sa sådär. Men det ordnade jag med en kyss. Jag kunde bara inte förlora honom igen. Tiden utan honom hade varit hemsk. Jag vet att det låter mesigt och fjäskigt, men han var min andra hälft. Min själsfrende. Jag älskade honom så otroligt mycket.


Då kom Niall, Zayn och Liam in. De såg sig om i rummet tills de såg mig i sängen och sprang fram till mig.

-Be carefull! sa Louis lite högt så att de skulle höra honom. De släppte lite på kramen runt mig men höll fortfarande kvar. Sen satte sig Liam och Zayn i soffan och Niall satte sig deskret på Harry. Harry vaknade fortfarande inte, det tyckte Niall var jätteroligt så han började skratta. Jättemycket. Det gjorde dock att Harry vaknade och han puyttade ner Niall på golvet. Det gjorde atyt han skrattade ännu mer. Ingen anna än honom viste egentligen vad som var roligt så vi bara satt och tittade å honom. Han vred sig av skratt där nere på golvet.. Killen hade verkligen skum humor.


____________________________________________________________


Sorry, men böättre sent än aldrig :) Bättre kort än inget :)


KOMMENTERA PÅ BARA! ;]

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards