1dforever

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

As long as you love me - kap 13

Av Alicia - 24 november 2012 19:57

   

 

 

Niall

 

 

Jag gick före henne till vardagsrummet och satte mig i soffan. Hon kramade alla och sa hej. Sen satte hon sig bredid. mig och jag log extra stort. Känslan av hennes hud mot min fick mig att rysa. Jag log mot henne och hon log tillbaka ett vackrare leende jag någonsin har sett. Jag kände att jag rodnade och tittade ner i marken.

-So where are wi eating? frågade hon sen. Jag tittade upp.

-Well, I don´t know.. Nando's? frågade jag alla. De log mot mig men sen sa Liam:

-There´s probably going to be a lot of people there..

-We could bring Paul? sa Louis sen.

-Who´s Paul? frågade Mary.

-He´s our bodyguard. svarade jag henne. Jag kunde verkligen inte slita ögonen från henne. Så vacker var hon.


Det slutade med att vi ringde Paul och började gå mot Nando's. Han skulle möta oss där.



Mary

 

 


Jag var lite orolig. Jag visste att One Direction var väldigt kända men jag visste inte om en massa fans skulle komma fram.. jag hade inte tänkt på att de var könda, de var ju mina vänner! Jag hade inte töänkt på dem som det världskända pojkbandet de faktiskt var. Jag fick väll hantera det vad so än hände antar jag..


-What's up? you look lost. 

Jag tittade till höger om mig, där gick Zayn. Han log svagt mot mig.

-No.. I´m just wondering, is there going to be fans there?

-Well, probably.. But we have Paul! And I know Niall will protect you, don´t worry. sa han och log mot mig. Jag log tillbaka. 

-He likes you. A lot. fortsatte han sen och jag rodnande.

-I like him too.


När vi var framme vid Nando's hade vi träffat på ett par fans, och alla hade slängt konstiga blickar mot mig. Jag hade försökt att ignorera dem men det var lite svårt. Utanför stod en stor kille och log mot vårt håll, jag gissade att det var Paul. Han kramade alla killarna och Danielle, sen log han mot mig.

-Hi, I´m Paul.

-Mary, nice to meet you.

-You too Mary. It´s not as many people as I thought it'd be so I think you can eat lunch in private. 


Vi gick in och satte oss vid ett stort bord längst in, ifall det skulle komma en massa fans. Jag beställde Chicken Wings, samma som Naill. Snart kom vår mat in och vi började äta. Han tittade chockat på min talrik när han såg att jag hade beställt lika mycket som han, 10 st vingar.


-Wow! I´ve never met a girl who eats as much as I do! sa han, fortfarande chockad. Var det en bra sak? Han visste ju inte det, men jag var väldig osäker på min kropp. Hade jag beställt för mycket? Han kanske tyckte att jag var äcklig nu? Han verkade ju inte ta det så bra eftersom han blev.. väldigt chockad. Jag kanske onormal, ja. Så måste det vara. Jag tittade ner på min mat, var inte hungrig länge.

-Excuse me.. jag ställde mig upp och gick mot toaletterna. Jag behövde skölja ansiktet, tänka antar jag.


Niall

 


-Excuse me.. sa Mary och gick bort mot toaletterna. Jag tittade förvånat efter henne. 

-Did I say something? frågade jag de andra. Killarna ryckte på axlarna men Danielle suckade.

-Mary's very insecure. I think it was that comment about her eating as much as you do.. 

Jag suckade och la ner besticken. Bra jobbat Niall. Du har gjort en tjej som du tyker väldigt mycket om ledsen och ännu mer osäker. Inte för att jag förtsod varför hon var så osäker som Danielle sa. Hon var den vackraste personen jag sett i hela mitt liv. Hennes blonda hår, hennes gråa ögon och hennes fräknar. Hennes leende var det bästa med henne. Så vackert. Jag ställde mig upp och gick bort till toaletterna.


___________________________________________________________________________________________________


Sorry för att det inte blev något på några dar, men här är nr 13!


KOMMENTERA NU!! :D <3


xxAliciaxx

 
 
Ingen bild

JoJo

15 december 2012 09:38

Men gud va braaa, ILOVE:IT!<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 23 september 2013 13:50

MaryAlla killarna och Danielle satt i mitt rum och pratade. Mina föräldrar hade åkt hem efter ett tårfyllt hejdå. Jag förstod inte varför de se så ledsna och upprörda! Jag mådde bra. Allt som hade hänt var att jag svimmade. Eller hur?Min mobil, som t...

Av Alicia - 2 september 2013 21:53

  Kolla vad jag hittade :D   Någon som har lust att göra en ny header? Är sjukt trött på den nuvarande och det vore great om någon kunde göra en snygg i photoshop eller så, jag kan nämigen inte :/   Kram Alicia ...

Av Alicia - 2 september 2013 18:16

Niall Dörren öppnades och jag kollade vem som hade kommit in. Det var Marys doktor. Hon hade en annan läkare med sig, en äldre kvinna med grått hår och snälla ögon. Hon log mot oss. Jag höll Marys hand hårt. -Mary, this is doctor Smith. She wil...

Av Alicia - 22 augusti 2013 22:07

Mary Jag öppnade ögon långsamt. Ljuset log emot mig och jag fick blinka flera gånger för att kunna hålla ögonen öppna. Jag kollade runt i det lilla rum jag låg i. Till höger om mig stod en maskin som pep regelbundet, till vänster om mig fanns et...

Av Alicia - 1 augusti 2013 23:56


      DanielleJag gick in i klubben och skakade av paraplyet. Det öste ner utomhus. Jag såg Mary sitta på en stol vid baren. Jag gick fram till henne.-Hello lovely. sa jag och la en hand på hennes rygg. Hon vände sig om och log. Jag kramade he...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards