1dforever

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Alicia - 11 november 2012 11:20

   

  



Skrattandes gick vi av scenen. Jag vände mig om mot Danielle och hon log ett minst lika stort leende som jag.

-I told you it would be okay! sa jag och kramade henne.

-It was so much fun! 


Vi bytte om, vi hade precis dansat sista dansen för kvällen. Jag var alldeles slut i hela kroppen men på väligt bra humör! Jag skulle få träffa Danielles pojkvän Liam, och för hoppningsvis sluta fundera på vem han var. Jag hade för mig att jag hade hört namnen ihop, Liam och Danielle. Det kändes bara på något sätt bekant.


-You wanna buy a drink? frågade Danielle mig när vi hade bytt om. Jag hade på mig ett par svarta jeans, ett linne och ett par svarta högklackade.

-Sure! You have to present me to Liam!

-Haha, of course!


Vi gick ut bland folket. Det tog ett tag innan vi kom fram till baren! Det var många som stoppade oss och sa att vi var väldigt duktiga på att dansa. Men till slut kom vi fram.


-Hey Robbie, can I have a two bears? frågade jag Robbie, bartendern. Efter en stund fick jag två ölflaskor och gick åt det hållet Danielle hade försvunnit. Efter en stunds letande hittade jag henne med några killar i en av hörnsofforna lite längre bak i klubben. Jag gick dit och Danielle såg mig och log.

-Hey, thank you! sa hon när jag gav henne en flaska. Jag satte mig ner bredvid en kille med blont hår längst ut på soffan. 

-Guys this is Mary! sa Danielle och log mot mig. Alla killar log mot mig och hälsade.

-Mary, meet Liam, Zayn, Louis, Harry and Niall! sa hon och pekade på alla i ordning.


Plötsligt föll alla bitarna på plats. Liam och Danielle. Det var ju Liam Payne och Danielle Peazer! Payzer. Och dom som jag satt med, var det världskända bandet One Direction! Åh herregud, nu blev jag plötsligt nervös. Jag försökte andas normalt. Jag hade sett dom på X Factor, men det var för över två år sedan. Dessutom såg dom så annorlunda ut nu. Mycket snyggare. Jag hade aldrig varit ett jättestort fan av dom men dom var ganska bra!


-Hi!

-You girls were great! sa han med lockarna, Harry. Jag och Danielle log mot honom.

-You looked great too! fortsatte han sen och jag kände att jag rodnade. Jag skrattade till och drack snabbt av min öl för att dölja att jag rodande.

-Haha, that´s so typical you. sa Niall och skrattade, han satt bredvid mig. Man hörde att han kom från Irland, han hade en stark dialekt. Jag gillade det, det var gulligt! Jag sneglade mot honom. Han var verkligen snygg! Det var något med mig och blonda killar. Jag såg att han hade färgat det, men på något sätt gjorde det honom ännu snyggare. Han vände på huvudet och tittade på mig. Jag rodnade och tittade bort. Han skrattade tyst och log mot mig. Jag log tillbaka.


____________________________________________________________________________


Aaaw, vad tyckte ni? Har troligen hittat en som kan hjälpa mig nu, för Lea kommer inte skriva nått mer :/

Det blir mer uppdatering på det ämnet sen :)


Bra kommenterat! Äver fast 5 av dom 8 kommentarerna kom från JoJo :) Love ya!


PUSS från Alicia

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards