1dforever

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Alicia - 1 november 2012 19:29

Hej alla!


Har typ ingen insperation alls! Och får inte tag på Lea, så jag tänker be om en sak. NÅGON SOM HAR LUST ATT HJÄLPA MIG? alltså bli co-owner??


Juste!! Någon som ska till X Factor imorn? killarna kommer ju dit!! :'D

Jag fick biljetter i sista sekund och kommer sitta längst fram bredvid Bennys systerson?! :) Men det gör inget :')

De ska sjunga Libe While We´re Young, men jag hade hoppats på att de skulle sjunga Little Things :')


Alicia xx <3

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards