1dforever

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Alicia - 26 november 2012 19:00

Niall


-Mary! sa jag när jag okmmit fram till toaletterna.

-I'm so sorry, i didn't mean to be an idiot. But I really am. Sorry. sa jag med hoppom att hon skulle öppna, men istället svarade hon.

-Niall, it's okay. I'm just so unsure, and i hate it. But it's okay, and i mean it! hon höjd rösten lite på slutet, men inte så hon skrek.

-Good, come and eat now. sa jag med ett leende, men jag slutade le när jag kom på att hon inte kunde se mitt leende.

-Sure. sa hon och öppnade dörren, jag kramade om henne. 

Jag log. Hoppas bara jag inte är korkade igen.

-come! sa jag och tog henne i handen, jag drog med henne till bordet igen. Vi slog oss ner och började äta igen.

Vi alla pratade och hade riktigt trevligt. Riktigt trevligt.

-So, do you remember? Friday? frågade Louis och skrattade. Vad var det för roligt med det?

-Yes! Our date! sa Mary, hon kollade på mig och sedan mot Louis och log. 


Mary

 


Jag hade blivit osäker när Niall sa att han aldrig träffat en tjej som ätit lika mycket som honom. Jag visste inte om han menade att det var dåligt, eller om det var bra. Men när jag låst in mig på toaletten hade han kommit och förklarat hur han menade. Han menade det på ett bra sätt, vilken tur!

Vi satt och åt, det kom fans som ville ta bilder eller få autografer. Killarna kunde ju inte tacka nej, men det gjorde mig inget. Det är bara roligt att få kolla på hur det kan gå till när det kommer fans. Dom flesta av fansen är snälla också! Men vissa gav lite onda blickar, som typ menar "killarna är mina!" eller liknande saker.

Vi satt och pratade länge, men när klockan var runt tre behövde Danielle gå. Vi fortsatte snacka, men en halvtimme senare gick vi.

-I want to see your house! sa Louis, Liam och Harry nickade. Tydligen ville dom också det.

-Are we gonna go home to me? frågade jag, alla killarna nickade och log.

-I'm going home to me, call me if something happens. sa Paul.

-We will! sa Liam, Paul gick iväg men vi fortsatte hem till mig.


-This is my house, or my dads house. sa jag och kollade på killarna.

-Beautiful! sa Louis.

-Thank you! sa jag och låste upp dörren så vi kunde gå in, tydligen var ingen hemma.

-Wow, it's soo beautiful! sa Louis, egentligen är det bara ett vanligt hus. 

_____________________________________________________________________________________________________

Hinner inte skriva mer, ska göra lite spanskaläxa nu :)

Förhör i morgon...

//Amanda

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards