1dforever

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Alicia - 6 juli 2013 00:39

   

 

 

Niall/En vecka senare

 


Jag var orolig för Mary. Hon hade inte ätit sig mätt på flera dagar nu. Det visste jag eftersom hennes mage kurrade ofta, hon trodde säkert inte att jag hörde men det gjorde jag. Jag märkte att hon tog väldigt lite mat men drack mycket vatten.  


Jag sitter i köket i min lägenhet, och äter en skål med yogurt och flingor. Mary kom in i köket i mjukisbyxor och en tjocktröja.

-You cold babe? frågade jag henne. Hon nickade och satte på vattenkockaren.

-Do you want something to eat? 

-No thanks, not hungry. sa hon och samma sekund kurrade hennes mage. Jag suckade, men hon ignorerade det och fortsatte som om inget hade hänt.

-Mary. Why do you eat less than before? I've noticed.

-No I don't.

Jag suckade än en gång och gick fram till henne. Hon undvek min blick, men jag tog upp henne blick mot min genom att lyfta upp henne haka med min hand. Jag log svagt.


-I hear your stomach roar for food, you're hungry all the time. Your weak, I can see it because I love you. What's going on Mary?


Hon fick plötsligt tårar i ögonen och vände blicken neråt. Jag tog hennes händer, försökte lugna ner henne. Hon tog ett djupt andetag och försökte prata genom tårarna och gråtandet.


-I just.. I mean have you seen me? My body? I just don't understad why you want to be wth me. There's so many beautiful women in the world that would kill to be your girlfriend, and you chose to be with me? It makes no sense to me. 

-Stop! Why would you even think that?

-I have fat dimples in my back, I almost have a double chin. I'm not half as skinny as Danielle. My thighs are huge, my arms are way to big..

-No Mary! It's not Danielle I want, it's you! I don't care if you're not a size 0, I don't care about any of that! To me, you're perfect! You say all these things that self coincsious about, but I've never and I never will think about them! When I look at you I don't see that you're not super skinny, I see my beautiful, amazing, sexy girlfriend! I love you unconditionally, I always will. sa jag och log mot henne. Hon log svagt tillbaka.


-Really?

-I promise you.


Sen kysste jag henne. Hon kysste tillbaka. Den oskyldiga kyssen utvecklades till att vi hånglade. Vi började gå mot sovrummet, eftersom vi båda visste vad vi ville. Jag plockade upp Mary och bar henne med hennes ben på vardera sida om mig. Jag försökte gå till mitt sovrum med slutna ögon, men jag gick hela tiden in i saker. Varje gång skratttade vi.  När vi äntligen kom fram la jag henne ner på sängen och drog av mig t-shirt. Hon lade sina händer på mitt bröst och min mage. Jag kysste henne ner för halsen och bakom hennes öra. När hon stönade lågt visste jag att jag hade hittat hennes sweet spot, precis bakom örsnibben. Hon drog upp hennes tröja över magen och hon sträckte armarna över sitt huvud så att jag kunde dra av den. Hon hade en svart BH. Hon var så jävla snygg. 

Hon drog sina händer långsamt ner för min mage till kanten av mina jeans. Hon började knäppa upp dem när jag slutade kyssa henne.

-Wait.. wait.. sa jag med mina läppar fortfarande mot hennes. Vi var båda lite andfådda.

-What Niall?

-Are you sure about this? frågade jag och såg in i hennes ögon. Jag ville inte pressa henne till något. Hon log ett varmt leende mot mig.

-Of course I am.

Hon kysste mig igen och fortsatte knäppa upp mina jeans.


_______________________________________________________________________________________________


Okej... Jag är inte ALLS på att skriva sånt här och jag tycker typ att det är så sjukt pinsamt så jag satt och rodanade hela tiden medan jag skrev det här haha...Visste inte riktigt hur jag skulle avsluta det..


Sorry för kort kapitel också, jag är allt för trött efter en veckas jobb och klockan är efter midnatt..


Kram Alicia!

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards