1dforever

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Alicia - 26 juni 2012 18:30


Harry


Jag och Lea står i köket, jag hade avslutat kyssen, och nu ståd hon och tittade på mig med sina vackra ögon.  Jag visste inte vad hin tyckte, jag vet int evad jag gjorde, hade jag gjort rätt? Skulle jag ha  kysst henne? Hon tittade på mig, men jag visste inte vad blicken hon gav mig betydde. Plötsligt så rusar Lea ut ur köket, hon sprang in på sitt rum, kvar stod jag...


- What Happend? Frågar Niall Why did Lea Run to her room like that ? fortsatte han sedan

- I dont know really sa jag och kliade mig i huvudet. eller visste jag det ? 


Jag gick ut till dom andra och satte mig i soffan brevid Louis, han tittade på mig som om jag hade gjort något dumt, men det hade jag på sätt och viss gjort 


- Tell me Hazz What really happend? She didnt run off like that for no reason Sa Louis och höjde ena ögonbrynet. Alla tittade på mig och jag var tvungen att berätta. 

- When I got in to the kitchen, she stood there, and then she turned around and then I just Kissed her

Alla tittade på mig med uppspända ögon.

- You Did what ? sa Elise You kissed here? What did she do ? 

- She looked at me and then ran to her room, Did I do something wrong? sa jag sedan


Lea


När jag sprang från Harry och kyssen, varför gjorde han så? han var söt, men jag är inte hans typ, jag är bara mig.. Jag la mig på sängen och kände hur tårarna brände fram, och jag ville inte gå ner och träffa de andra. jag börjar tänka på mina tidigare förhållanden och hur dom hade slutat, alla förhållanden slutade illa för mig, jag orkar inte med ett sånt förhållande till, inte nu, inte när jag har kommit över mitt Ex, och det han gjorde mot mig. 

jag tog fram ett papper och en penna, blev min favoritpenna, svart bläck och börja skriva,


"Dear World!

 

I dont know what to do, my I thought my life was hard enough, but When I started to meet some nice people, then I started to think that my life could be better, but now I dont know. I dont know If I can believe in myself anymore, I just want everything to be normal, I want my old Life back..." Jag kollade på det jag hade skrvit, och såg att en tår hade ramlat ner på pappret, jag förtsätter att skriva... "... My life is my life, and I dont hate you for doing it worse and worse for every day, but when I got a kiss from a guy, I saw some light, even thou I dont know him so well, he make me realize that I cant be this old Lea, I need to be the new girl that I always wanted to be, That Can be Secure and belive in myself, So From this moment and for ever, I will try to believe in myself!

 

Then Its My ex, can I be in a new realationship? Im scared...."

 

Jag slutade skriva, plötsligt knackar det på dörren och Elise tittar in. 

- How are you ? Hon tittar på mig, have you been crying again?

- Hey, I dont know, yeah, is that so clear? sa jag och log

- Yeah it is, why are you so sad ? tell me...? sa Elise

- Its Harry...

- He kissed you, right? Sa Elise, och tittade mot mig och log. Kunde inte annat än att le tillbaka. 

- Yeah.. sa jag och tittade ner i marken. 

- Why did you get upset over that ? 

- Im not sure if I can have a realationship with him, i dont know If I like him that way sa jag och tittade ner i golvet

- Are you kidding, Lea, You would be a perfect couple, give him a chance, he is adorble, and I know he really Likes you. sa Elise.


Jag reste mig upp och tårkade tårarna, Jag skulle ge Harry en chans i alla fall. - Lets go out to the other sa jag.


Elise


När vi kom ut från Leas rum så satt alla i soffan och pratade. Alla tittade på oss, och jag kännde att Lea blev lite osäker och tvekade lite, men jag tittade henne och hon förståd att det inte var någon fara. Vi gick och satte oss i soffan (Lea har en stor soffa) 

- Hows things sa Liam till Lea

- Im fine sa Lea och log lite. Lets watch a movie or something sa hon sedan.

- Yeaaah Sa alla i kör. 


Jag visste att Lea inte mådde så bra över att ha blivit kysst av Harry, visst han är helt underbar och snygg, söt och han har allt det där, men Lea har haft sina problem, så förstår jag henne, skulle oxå ha blivit så om det hade varit mig. Vi satt på en skräckfilm och myste ihop oss i soffan. Lea satt brevid Harry som satt brevid Liam.. I andra ändan satt vi resternade och gosade ihop oss. Jag  tittade på lea, som satt ihop krupen i hörnet i soffan och harry satt brevid henne, Dom såg så söta ihop, Jag tog upp min mobil i smyg och fotade dom, guud så söta, tänkte jag. Måste upp på twitter, så jag logga in på min twitter och la upp bilden. Eftersom jag är tillsammans med Louis, så hade jag fått massa nya följare som på direkten fråga mig vem tjejen på bilden är med harry. (Lea är ju på bilden, men kan inte säga det till alla fans) ;) Lea titta på mig, och jag tittade tillbaka med en flin


- Why are you Laughing? Sa hon

- Oh Something fun on twitter sa jag och log ännu mera. 

- Ohh.. What is the fun you have done now? sa hon och log. I know you took a picture sa hon och blinka. 

- No! I didnt! sa jag och kuned inte hålla mig för skratt!


Efter filmen så satt vi i soffan och snacka, Harry reste sig upp och skulle förmodlingen gå på toa.. vi andra satt kvar i soffan och snacka lite om jobb och livet. Jag låg i Louis knä och han pillade mig i håret, gud såå skönt tänker jag. 


harry


Jag reste mig ur soffan, och skulle gå på toa, jag gick förbi Leas rum och såg att hennes rum var öppet, jag går in och ser ett papper, Jag tar upp pappret och läser det.....


_______________________________________________________________________________________________


Sorry för ett DÅLIGT skrivande, men det har varit Midsommar och inte haft tid.. ;( 


Nu har ni fått ett Nytt kapitel, Xrta Långt :D Vad tycker ni ? vad tror ni det står på pappret harry hittar, skulle han gå in i Leas Rum eller inte ? vad tycker ni ?? Lite drama fick ni oxå :D Hiss eller diss för detta kapitel ? :D 


Alicia är nu hemma, och jag kommer att hjälpa henne med denna novell :D Hoppas ni tycker det blir bra :D


kanske ett nytt Kapitel ikv, eller tidigt imorgon :D  Pussar 


Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards