1dforever

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Alicia - 21 juni 2012 09:29

Lea


När jag kom till jobbet så gick jag till omklädningsrummet, och bytte om och kollade mobieln, inget nytt som hade hänt. Jag la telefonen i väskan som jag sedan la i mitt skåp, sedan stängde jag och låste. Jag såg på min sökare att jag  hade fått ett akutfall som jag skulle hjälpa till med, så jag skunda mig till akuten.


- What do we have here Dr yang? 

- A 18 year old boy with a broken hand sah Dr yang.

- Okey, I'll take him to the X-rays sa jag och skynda mig. 


När jag tog killen mot röntgen så tyckte jag att jag kände igen honom, jag kollade på honom, han låg helt stilla och tittade rakt upp i taket. 


- Hey Im Doctor Payne and I'll take care of you sa jag till killen. 

- Hey.. sa han och tittade på mig, och log. 


NU visste jag, jag hade sett honom några timmar tidigare, och när Elise hade legat på sjukhuset.Det var harry Styles , Louis kompis. 


Några timmar senare så var harry gipsad och jag skulle ringa och beträtta för resten av killarna, eller jag jag kunde ringa louis och berätta. 

- Hey Harry, how are you feeling? sa jag och log. 

- Hey. Im kind of fine, but it hurtss so much sa han. 

- I'll call your friends if you want to. sa jag. 

- No! Dont do that please, Can you sit with me? fraga han mig 


Jag blev lite stel, vad skulle jag säga, jag hae träffat Harry två gånger, visst var han dösnygg, men vad skulle jag göra, jag litar på min instinkt... 


- Yea I can do that, just let me get change to real clothes sa jag. Jag hade insett att mitt skifr var slut så jag skulle kunna sitta med honom ett tag. 


En halvtimme senare så satt jag och Harry och pratade... Jag ville vet allt om honnon..  Vi hade det jättem trevligt, plötsligt ringer min telefon, det är elise som är ringer. 


- Hey Sweetie sa jag. 

- Hey Lea. You know Harry, Louis friend? 

- Yeah, I know him sa jag och log

- He is missing, he was last seen in the park 

- No he isnt missing, he is at the Hospital sa jag och tittade på harry. Jag hörde hur folk i bakgrunden började prata, antar att hon är med Louis och resten av killarna. 

- What!?!? What happend?? 

- he has a broken arm but he is fine, I'll take him home in a minute. sa jag och jag hörde hur alla suckade av lättnad. 


En timme senare sitter jag Elise Harry Zayn Niall Liam och Louis hemma hos mig, harry har berättat vad som hände när han hade brutit handen. 

- What happend to the Date louis? Sa jag och tittade på Louis och Elise. 

- We moved it forward sa Louis och log 

. Okey, thats to bad sa jag 


Jag gick ut i köket och skulle ta en macka, hade inte ätit på hela dagen och jag var verkligen hungrig. 

Jag hör steg bakom mig, så jag vänder mig och ser att Harry står 5 cmn ifårn mig,. Han lutar sig frammåt och sedan möts våra läppar i en kyss. 


________________________________________________________________________________________________


Sorry för att ni har fått vänta på ett nytt Kapitel! har haft mycket att göra och har somnat tidigt på kvällarna. 

Men här är ett nytt Kapitel, och vad tycker ni? det blev ett Kapitel ur bara leas synvinkel, vad tycker ni om det ?


Hon har Träffat Harry styles, ohh vad kommer hända mellan dom nu  ?  Vad tyckerhon om att harry kysser henne.  Stay Tuned! tror att ett kapitel kan komma ikväll!


Jag och Alicia hälsar till alla fina Läsare <3 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards