1dforever

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

You are the one - Kap 43

Av Alicia - 2 juli 2012 14:20


Lea


- Emmh eating some dinner.. sa jag och dom tittade på oss och sedan tittade dom på varandra. De log.

- What are you smiling at? frågar Harry. 

- You guys! sa Louis och blinkade. Jag fattade direkt vad dom menade, tror jag i alla fall.


Louis och Elise satte sig ner vid bordet och började äta med oss. Det var en skön stämning och jag hade trängt bort alla hemska tankar på att Daniel skulle göra mig illa. Det ringde på dörren och jag reste mig upp för att öppna. Alla tittade på mig medan jag gick ut i köket, och sedan hörde jag dom fortsätta prata och äta. 


Jag kollade ut genom nyckelhålet för att se vem det var, men jag såg ingen, så jag brydde mig inte så mycket om det igen, och gick tillbaka, det ringer på dörren igen och denna gång öppnar jag utan att kolla i kikhålet, när jag öppnade ståd en polis där.


- Hey miss Lea..? sa den kvinliga polisen. 

- Yeah Im Lea. sa jag och log. 

- I just wanna let you know that Daniel is no longer on free foot, we arrested him an hour ago. And he will not be out for the rest of his life. sa hon sedan. Jag tackade för informationen och stängde sedan dörren. När jag vände mig om så stod harry där och Log mot mig. 

- Why are you smiling? frågade jag. 

- Just that, you are perfect. And I didnt mean listen while you talked to the police, but I heard the good news! sa Harry. Och han log mot mig. Han tog några steg fram och drog in mig i en kram. Sedan kysste han mig. 


- Lets go back to the others sa han sedan. 


Louis


När Lea och harry hade kommit tillbaka från hallen, så fortsatte vi med att äta. Vi satt och prata och hade kul, och jag var på mitt vanliga glada humör. Elise satt brevid mig och mitt emot henne satt Lea, dom satt och pratade om något, jag lyssnade inte, men när jag vaknar upp ur mitt drömmande så inser jag att jag sitter och ler för mig själv och att dom stirrar på mig. 


- Why are you smiling? frågar Elise. 

- Dont know, maybe because I have the best girl ever? sa han och blinka till mig. 

- I need go shopping tomorrow, do you want to go with me? frågade hon mig. 

- Of course. sa jag och log. 


Vi satt fortfarande hemma hos Lea, men nu satt vi i soffan och tittade på The social Network, den är väldigt bra, tycker jag, väldigt rolig och väldigt annolunda film. lea och Harry satt och myste i ena soffhörnet medans jag och Elise satt i andra. Filmen var snart slut och jag kände mig väldigt trött. 

Efter filmen så gick jag och Elise hem till mig, harry Skulle sova hos Lea, och Elise ville sova med mig. 


- Bye Guys, t t y l(talk to you later). sa Elise till Harry och Lea och skrattade, hon och hennes förkortningar tänkte jag för mig själv. 

- Bye Lovebirds. sa jag och kramade om dom. Dom log och sedan gick vi hand i hand iväg. 


Hemma var det lugnt och skönt, ingen harry, ingen Lea. Bara jag och Elise. Gud vad jag älskar henne, hon är bara min! Tänk att jag har hittat en sådan underbar tjej som hon, trodde inte att jag någonsin kunde göra det. 

- What are you thinking about? frågar hon

- You! svarade jag och kysste henne. 


Kyssen blev efter ett tag mer passionerad, våra tungor möttes och vi började hångla. Jag kände att jag ville ha henne, nu!

Jag avslutade kyssen och jag såg att hon såg lite besviken ut, men jag gick in i sovrummet och hon följde nyfiket efter mig. Jag satte mig i sängen med ryggen mot sängkanten. Hon satte sig över mig och börja kyssa mig. 

- I want I want I Want you. började hon sjunga, och jag log för mig själv. 

- I want you to.. viskade jag i hennes öra. 


Det var som båda hade väntat på detta, vi exploderade, tog av varandras kläder, kysste varandra och busade. Några timmar senare efter mycket skratt och sjunde himlen så låg vi i sängen helt utmattade. Elise låg på min bröstkorg och jag hade armen runt henne. Mer perfekt kunde det inte bli. 


Eilise


Jag vaknade av en fin melodi. Jag kände igen rösten, en helt underbar röst, och den tillhörde min älskade pojkvän. Louis Tomlinson.

- Good morning sweety! sa han och kysste mig på munnen. Vilken otrolig kille, tänkte jag. 

- Morning handsome! svarade jag tillbaka. 


Efter lite om och men så gick jag upp och fixade mig i ordning. Åt lite frukost och sedan när båda var klara så gick vi ut på londons Gator. Idag på schemat så stod det shopping!!


_________________________________________________________________________________________________


Detta kapitel skulle ha kommit ut igår, men jag hann inte skriva klart det, såå nu är det iaf ute!  Jag hoppas ni inte klagar för mycket!

 

Jag har sett att några av er läsare har svarat på frågorna jag bad er svara på. Det är kul att se att det bara är Positiva saker ni skriver om denna blogg samt om mig och Alicia. :) Massa kärlek till er!

 

Om jag hinner så ska jag skriva ett kapitel ikv! - bara om jag hinner. Ni måste förstå att jag inte kan skriva så mkt, även om jag säger att det ska komma 2 kapitel på 1 dag så kan di bli svårt, för de e sommar och jag kommer inte kunna sitta vid datan hela tiden. 

 

Någon frågade vad som hände med bilderna i början av kapitlerna. Jag Lägger inte in bilder för jag tycker inte de är nödvändigt, sen är jag ny på bloggplatsen.se och har inte hunnit lära mig hela denna blogg än, men jag tycker det är bra att det kan finnas bilder somd e var förut i vissa kapitel. Jag tycker det är SNYGGT ;) 

 

men massa pussar och Kramar Lea :) 

 
 
Ingen bild

JoJo

17 juli 2012 09:35

Jättebra!<3 O, ja, lite mer Elise o Tommo!<3:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 23 september 2013 13:50

MaryAlla killarna och Danielle satt i mitt rum och pratade. Mina föräldrar hade åkt hem efter ett tårfyllt hejdå. Jag förstod inte varför de se så ledsna och upprörda! Jag mådde bra. Allt som hade hänt var att jag svimmade. Eller hur?Min mobil, som t...

Av Alicia - 2 september 2013 21:53

  Kolla vad jag hittade :D   Någon som har lust att göra en ny header? Är sjukt trött på den nuvarande och det vore great om någon kunde göra en snygg i photoshop eller så, jag kan nämigen inte :/   Kram Alicia ...

Av Alicia - 2 september 2013 18:16

Niall Dörren öppnades och jag kollade vem som hade kommit in. Det var Marys doktor. Hon hade en annan läkare med sig, en äldre kvinna med grått hår och snälla ögon. Hon log mot oss. Jag höll Marys hand hårt. -Mary, this is doctor Smith. She wil...

Av Alicia - 22 augusti 2013 22:07

Mary Jag öppnade ögon långsamt. Ljuset log emot mig och jag fick blinka flera gånger för att kunna hålla ögonen öppna. Jag kollade runt i det lilla rum jag låg i. Till höger om mig stod en maskin som pep regelbundet, till vänster om mig fanns et...

Av Alicia - 1 augusti 2013 23:56


      DanielleJag gick in i klubben och skakade av paraplyet. Det öste ner utomhus. Jag såg Mary sitta på en stol vid baren. Jag gick fram till henne.-Hello lovely. sa jag och la en hand på hennes rygg. Hon vände sig om och log. Jag kramade he...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att skriva om One Direction! Bloggen startades i mars 2012.
Pågående novell: As long as you love me.
Handlingen finns längre ner i menyn.

Så läs, kommentera och sprid!

As long as you love me

Marion Charton är 19 är gammal. Hon bor i London med sina föräldrar och syskon. Mary, som hon oftast kallas, har en underbar röst. Mary jobbar på en klubb som underhållare. Hon dansar med sin dansgrupp eller sjunger. Det är då hon är som lyckligast, när hon får stå framför en publik och få applåder. En dag börjar en ny tjej i dansgruppen. Mary och tjejen klickar direkt och blir snabbt vänner. Den vänskapen vänder upp och ner på hennes liv..

Kontakt:

Alicia kontakt:

aliciabloggen@hotmail.com   

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

På en skala där 1 är sämst och 5 är bäst, hur bra är novellen?
 1
 2
 3
 4
 5

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards